Για να προβάλετε τις εκκρεμείς παραγγελίες σας, συνδεθείτε στο Mirakl. Από το μενού στα αριστερά, κάντε κλικ στην επιλογή Παραγγελίες, και ύστερα, στο Φίλτρο "Κατάσταση" επιλέξτε "Αποδοχή σε εκκρεμότητα".
Οι παραγγελίες που δεν έχετε αποδεχτεί θα έχουν την κατάσταση "Αποδοχή σε εκκρεμότητα".
Μόλις κάνετε κλικ στην παραγγελία, θα μπορείτε είτε να "Αποδεχθείτε" είτε να "Απορρίψετε" κάθε προϊόν που περιέχεται στην παραγγελία.
Αφού επιλέξετε ποια στοιχεία θα Αποδεχτείτε/Απορρίψετε, πατήστε "Ενημέρωση παραγγελίας".
Μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας σε αυτό το σημείο:
Πριν αποδεχτείτε μια παραγγελία, ελέγξτε τις τιμές, τις ποσότητες και τον χρόνο παράδοσης.
Εάν χρειαστείτε περισσότερες από 1 ημέρα για να απαντήσετε σε μια παραγγελία, η παραγγελία θα απορριφθεί αυτόματα.
Σημείωση: Το κατάστημά σας θα τεθεί σε αναστολή εάν έχετε πολλές παραγγελίες που απορρίφθηκαν αυτόματα. Εάν η παραγγελία απορριφθεί, το απόθεμα για τα προϊόντα που σχετίζονται με την παραγγελία θα αλλάξει σε μηδέν.