Στο άρθρο αυτό θα εξηγήσουμε πώς να βλέπετε και να διαχειρίζεστε τις παραγγελίες που θα λαμβάνετε μέσω του Jinius Store και πώς να τις αποδέχεστε και να τις αποστέλλετε στον πελάτη.
- Μόλις ένας πελάτης υποβάλει μια παραγγελία από το κατάστημά σας, θα ειδοποιηθείτε μέσω email. Μπορείτε επίσης να δείτε την παραγγελία στην κεντρική σελίδα του Mirakl:
2. Για να δείτε τις εκκρεμείς παραγγελίες σας, συνδεθείτε στο Mirakl και κάντε κλικ στην επιλογή "Παραγγελίες". Όλες οι παραγγελίες εμφανίζονται εδώ, αλλά μπορείτε να φιλτράρετε με βάση την κατάσταση ('status') που θέλετε, επιλέγοντάς την στο drop-down μενού και, στη συνέχεια, πατώντας "Ανανέωση" στο κάτω μέρος της σελίδας.
Οι παραγγελίες που δεν έχετε αποδεχτεί θα έχουν την κατάσταση "Αποδοχή σε Εκκρεμότητα".
3. Μόλις κάνετε κλικ στην παραγγελία, θα μπορείτε να επιλέξετε είτε "Αποδοχή" είτε "Απόρριψη", για κάθε προϊόν που περιέχεται στην παραγγελία.
Εάν η παραγγελία έχει περισσότερα από ένα προϊόντα, μπορείτε επίσης να επιλέξετε "Αποδοχή όλων" ή "Απόρριψη όλων" των προϊόντων.
Μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας σε αυτό το σημείο:
• Πριν αποδεχτείτε μια παραγγελία, ελέγξτε τις τιμές, τις ποσότητες και τον χρόνο παράδοσης.
• Εάν θα σας πάρει περισσότερες από 1 ημέρα για να αποδεχθείτε μία παραγγελία, η παραγγελία θα απορριφθεί αυτόματα. Το κατάστημά σας θα τεθεί σε αναστολή εάν έχετε πολλές παραγγελίες που απορρίφθηκαν αυτόματα.
Σημαντική σημείωση: Εάν έχετε ενεργοποιήσει την ενσωμάτωση με το Shopify, η παραγγελία θα γίνεται αποδεκτή αυτόματα μετά από λίγα λεπτά, επομένως δεν θα χρειάζεται να αποδεχτείτε με μη αυτόματο τρόπο την παραγγελία.
4. Μόλις αποδεχτείτε την παραγγελία, η κατάσταση θα αλλάξει σε "Χρέωση σε εξέλιξη" και θα ξεκινήσει η διαδικασία χρέωσης, δηλαδή το JCC θα χρεώσει τον λογαριασμό του πελάτη. Σε αυτό το σημείο πρέπει να περιμένετε έως ότου η κατάσταση της παραγγελίας αλλάξει σε "Παραγγελία σε εξέλιξη", η οποία συνήθως διαρκεί 10-20 λεπτά.
5. Μόλις η κατάσταση της παραγγελίας αλλάξει σε "Προς Αναμονή αποστολής", συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Jinius Business χρησιμοποιώντας την Business διεύθυνση email σας και τον αντίστοιχο κωδικό πρόσβασης.
6. Κάντε κλικ στην καρτέλα Marketplace και ανακατευθυνθείτε στη σελίδα Διαχείριση Παραδόσεων.
7. Στη σελίδα Διαχείριση Παραδόσεων, θα βρείτε όλες τις παραγγελίες που έχουν την κατάσταση "Προς Αναμονή Αποστολής", δηλαδή όλες οι παραγγελίες που έχουν γίνει αποδεκτές και η διαδικασία χρέωσης έχει ολοκληρωθεί. Μπορείτε να αναζητήσετε μια παραγγελία από:
α) Αναγνωριστικό παραγγελίας ('ID' - π.χ. 0065306-A)
β) Από ημερομηνία δημιουργίας
γ) Μέχρι ημερομηνία δημιουργίας
8. Κάθε παραγγελία μπορεί να έχει διαφορετικές καταστάσεις παραγγελίας:
α) Εκκρεμεί η δημιουργία αποδεικτικού : δεν έχετε δημιουργήσει την ετικέτα αποστολής
β) Το αποδεικτικό δημιουργήθηκε : έχετε δημιουργήσει την ετικέτα αποστολής
γ) Η ACS ειδοποιήθηκε : Η ACS έχει ειδοποιηθεί να έρθει για να παραλάβει τη συγκεκριμένη παραγγελία
9. Για να δημιουργήσετε ένα αποδεικτικό (ετικέτα αποστολής - φορτωτική), κάντε κλικ στο σύμβολο «+». Θα ανοίξει ένα pop-up παράθυρο όπου θα μπορείτε να επιλέξετε, εάν υπάρχει, τη διεύθυνση από την οποία η ACS θα παραλάβει την παραγγελία. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Υποβολή".
Σημαντική σημείωση: η προεπιλεγμένη διεύθυνση είναι αυτή που ορίστηκε όταν δημιουργήσατε το Jinius Store. Εάν έχετε επιπλέον business units με διευθύνσεις, αυτές θα εμφανίζονται στην ενότητα "Διαθέσιμες διευθύνσεις".
Εάν η διεύθυνση είναι λανθασμένη και δεν γνωρίζετε πώς να προσθέσετε τη σωστή διεύθυνση, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη Jinius στη διεύθυνση merchants@jinius.com.cy.
10. Μόλις κάνετε κλικ στο κουμπί υποβολής, το αποδεικτικό θα ληφθεί αυτόματα και πρέπει να το εκτυπώσετε και να το επισυνάψετε στη συσκευασία. Επίσης, η κατάσταση της παραγγελίας θα αλλάξει σε "Το αποδεικτικό δημιουργήθηκε".
Σε περίπτωση που δεν αποθηκεύσατε ή δεν εκτυπώσατε τη φορτωτική σας, κάντε κλικ στο κουμπί λήψης για να την κατεβάσετε ξανά, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.
Εάν έχετε πολλές παραγγελίες, επαναλάβετε τη διαδικασία αυτή για όλες, για να δημιουργήσετε αποδεικτικά για κάθε μία.
11. Αφού εκτυπωθούν τα αποδεικτικά σας και προστεθούν στα πακέτα σας, ειδοποιήστε την ACS κάνοντας κλικ στο κουμπί "Στείλε ειδοποίηση στην ACS":
Μόλις το πατήσετε, επιλέξτε τη διεύθυνση παραλαβής στην οποία θέλετε να έρθει το ACS και την ημερομηνία και ώρα που προτιμάτε και στο τέλος πατήστε "Υποβολή":
Σημαντική σημείωση: εάν έχετε πολλά καταστήματα/τοποθεσίες και έχετε πολλές παραγγελίες για περισσότερες από μία τοποθεσίες, πρέπει να πατήσετε το κουμπί "Στείλε ειδοποίηση στην ACS" για κάθε τοποθεσία που έχει Παραγγελίες και που χρειάζονται παραλαβή από την ACS.
Στη συνέχεια, η ACS θα ειδοποιηθεί για την ημερομηνία και την ώρα που επιλέξατε για την παραλαβή της παραγγελίας. Για οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε με την ομάδα μας υποστήριξης στη διεύθυνση merchants@jinius.com.cy.