Ως πωλητής στο Mirakl, ο λογαριασμός του καταστήματός σας μπορεί να τεθεί σε αναστολή για διάφορους λόγους και κάθε λόγος συνδέεται με έναν συγκεκριμένο τύπο αναστολής:
- Αναστολή νέου λογαριασμού καταστήματος (Κατάσταση έγκρισης σε εκκρεμότητα) - έχετε τεθεί σε αναστολή ως νέος λογαριασμός καταστήματος επειδή πρέπει να επικυρωθεί το KYC σας και πρέπει να διεκπεραιωθούν άλλα έγγραφα πριν από το άνοιγμα. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο: "Σχετικά με τη διαδικασία Know Your Customer (KYC) για λογαριασμούς καταστημάτων".
- Χειροκίνητη αναστολή - Έχουμε αναστείλει τον λογαριασμό καταστήματός σας με μη αυτόματο τρόπο. Επικοινωνήστε μαζί μας στο merchants@jinius.com.cy ή στο +357 22363330 για περισσότερες πληροφορίες.
- Αυτόματη αναστολή - Τα στατιστικά σας δεν πληρούν τις ποιοτικές απαιτήσεις που έχει ορίσει η ομάδα Jinius. Ανατρέξτε στην ενότητα κανόνων αυτόματης αναστολής για περαιτέρω ανάλυση των κανόνων.
-
Μη ολοκληρωμένο προφίλ - (Μόνο για λογαριασμούς καταστημάτων που δημιουργήθηκαν στο Mirakl Connect)
Είστε σε αναστολή ως νέος λογαριασμός καταστήματος Mirakl Connect επειδή δεν έχετε συμπληρώσει ακόμη υποχρεωτικές πληροφορίες. Επομένως πρέπει να συμπληρώσετε τις πληροφορίες που απαιτούνται για την κατάργηση της αναστολής.
Τα καταστήματα που βρίσκονται σε αναστολή δεν μπορούν πλέον να πουλήσουν στο Marketplace και οι προσφορές τους καθίστανται ανενεργές. Ωστόσο, μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους σε ήδη υπάρχουσες παραγγελίες.