Για να ενεργοποιηθεί η ειδοποίηση ποιότητας, το σύστημα απαιτεί τουλάχιστον 10 παραγγελίες ανά κατάστημα – εξαιρουμένων των ακυρωμένων παραγγελιών.
Βαθμολογία - Λιγότερο από 4*
Ποσοστό περιστατικών - Ο αριθμός των παραγγελιών με τουλάχιστον ένα "περιστατικό" διαιρεμένος με τον συνολικό αριθμό των παραγγελιών που έχουν γίνει αποδεκτές. - Από 12%
Χρόνος αποδοχής παραγγελιών - Ο μέσος χρόνος μεταξύ της αποστολής ειδοποίησης παραγγελίας στον λογαριασμό καταστήματος και της αποδοχής της παραγγελίας. - Από 48Η
Ποσοστό αποδοχής παραγγελιών - Ο αριθμός των αποδεκτών παραγγελιών διαιρεμένος με τον συνολικό αριθμό παραγγελιών. - Λιγότερο από 80%
Ποσοστό επιστροφής χρημάτων - Ο αριθμός των παραγγελιών με τουλάχιστον μία επιστροφή χρημάτων διαιρεμένος με τον συνολικό αριθμό των αποδεκτών παραγγελιών. από 20%
Χρόνος απόκρισης - Η μέση χρονική περίοδος κατά την οποία ένας λογαριασμός καταστήματος ανταποκρίνεται στο μήνυμα ενός πελάτη που σχετίζεται με την παραγγελία. - Από το 72H
Αριθμός παραγγελιών που απορρίφθηκαν αυτόματα - Ο αριθμός των διαδοχικών παραγγελιών που απορρίφθηκαν αυτόματα - Από 1
Ποσοστό καθυστερημένης αποστολής - Ο αριθμός των παραγγελιών που αποστέλλονται αργότερα από την προθεσμία αποστολής διαιρεμένος με τον συνολικό αριθμό παραγγελιών. - Από 12%
Λάβετε υπόψη ότι αυτοί οι κανόνες ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή.