Σε αυτό το άρθρο θα εξηγήσουμε τι πρέπει να κάνει ένας Merchant όταν λαμβάνει μια Εντολή Επιστροφής από έναν πελάτη.
Όλες οι επιστρεφόμενες παραγγελίες θα παραδοθούν στον Merchant με ACS και θα περιλαμβάνουν μια "Φόρμα επιστροφής" στο πακέτο για να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την αρχική παραγγελία.
Μόλις λάβετε το πακέτο με τη "Φόρμα επιστροφής":
- Ελέγξτε ότι τα προϊόντα είναι σε αποδεκτή κατάσταση. Εάν για οποιονδήποτε λόγο πιστεύετε ότι τα προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν, επικοινωνήστε με την ομάδα Jinius στο merchants@jinius.com.cy πριν επικοινωνήσετε απευθείας με τον Πελάτη.
- Συνδεθείτε στο Mirakl, μεταβείτε στις "Παραγγελίες" και βρείτε τον Αριθμό/Αναγνωριστικό παραγγελίας (ID).
- Kάντε κλικ στο αναγνωριστικό παραγγελίας για να ανοίξετε τα στοιχεία της παραγγελίας που σας ενδιαφέρει και θα δείτε όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε αυτήν την παραγγελία.
- Ελέγξτε εάν οι πληροφορίες στη "Φόρμα επιστροφής" ταιριάζουν με τις πληροφορίες στο Mirakl σχετικά με τα επιστρεφόμενα προϊόντα (Όνομα Προϊόντος και Κωδικός Αντικειμένου).
- Για να συνεχίσετε με την Επιστροφή χρημάτων, πρέπει να έχετε ένα ποσό στο Πληρωτέο Υπόλοιπό σας το οποίο μπορεί να καλύψει μια επιστροφή χρημάτων. Εάν συμβαίνει αυτό, κάντε κλικ στο βέλος δίπλα στο κουμπί "Επιστροφή χρημάτων", το οποίο θα σας δώσει 2 επιλογές:
-
- "Πλήρης επιστροφή χρημάτων": Επιλέξτε το όταν θέλετε να επιστρέψετε τα χρήματα για όλα τα προϊόντα της παραγγελίας.
- "Επιστροφή χρημάτων μέρους της παραγγελίας": Επιλέξτε το όταν χρειάζεται να επιστρέψετε μόνο ορισμένα προϊόντα της παραγγελίας, όχι όλα τα προϊόντα. Εάν επιλέξετε να επιστρέψετε μόνο κάποια από τα προϊόντα, στη σελίδα που εμφανίζεται επιλέξτε την ποσότητα κάθε προϊόντος που θέλετε να επιστρέψετε και τον λόγο της επιστροφής και μετά πατήστε "Επιστροφή χρημάτων". Σημείωση: Εάν η παραγγελία που προσπαθείτε να κάνετε μερική επιστροφή χρημάτων βρίσκεται σε κατάσταση "Προς αναμονή αποστολής", αφού επιλέξετε την "Ποσότητα προς επιστροφή χρημάτων", επιλέξτε επίσης την επιλογή "Μη αποστολή προϊόντος".
-
- Μόλις το κάνετε αυτό, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα ολοκληρωθεί και εντός των επόμενων εργάσιμων ημερών, ο Αγοραστής θα λάβει τα χρήματά του πίσω και αυτό το ποσό θα αφαιρεθεί από το πληρωτέο υπόλοιπό σας.
- Εάν το πληρωτέο υπόλοιπό σας δεν μπορεί να καλύψει μια επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη Jinius, ώστε αυτό να γίνει από την Jinius για λογαριασμό σας. Το ποσό επιστροφής χρημάτων θα αφαιρεθεί από τις επόμενες παραγγελίες που εκτελούνται.