Οι χρήστες που πραγματοποιούν αγορές στην Αγορά Jinius έχουν την επιλογή να χαρακτηρίσουν μια παραγγελία ως δώρο.
1. Πώς θα ξέρω αν μια παραγγελία έχει χαρακτηριστεί ως δώρο?
Όταν λάβετε ένα email σχετικά με μια εκκρεμή παραγγελία ή δημιουργήσετε δελτίο αποστολής, θα δείτε μια υπενθύμιση ότι η παραγγελία έχει χαρακτηριστεί ως δώρο.
2. Τι βήματα πρέπει να ακολουθήσω για μια παραγγελία δώρου?
Για παραγγελίες δώρων, παρακαλούμε βεβαιωθείτε για τα εξής:
- Αφαιρέστε τις τιμές: Βεβαιωθείτε ότι δεν περιλαμβάνονται πληροφορίες τιμολόγησης στο δέμα.
- Μην περιλαμβάνετε την απόδειξη: Αποκλείστε οποιεσδήποτε αποδείξεις ή τιμολόγια από το πακέτο.
- Συσκευασία δώρου: Αν προσφέρετε συσκευασία δώρου, προετοιμάστε την παραγγελία ανάλογα.
3. Τι πρέπει να κάνω αν δεν προσφέρω συσκευασία δώρου?
Εάν δεν προσφέρετε συσκευασία δώρου, απλά προχωρήστε με τη συνηθισμένη συσκευασία, τηρώντας τις απαιτήσεις για την αφαίρεση των τιμών και την αποφυγή συμπερίληψης της απόδειξης.
4. Πρέπει να κάνω αλλαγές στη διαδικασία επιστροφών για παραγγελίες δώρων;
Όχι, η διαδικασία επιστροφών παραμένει η ίδια.