Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Αρχική σελίδα Κέντρου βοήθειας Κέντρο Βοήθειας
  1. Κέντρο Βοήθειας
  2. Jinius Marketplace
  3. Πελάτες
  4. Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

  • Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά και οικονομικά μου δεδομένα στο Jinius?
  • Μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας με τον πωλητή εάν έχω ερωτήσεις ή χρειάζομαι βοήθεια;
  • Η προσθήκη προϊόντων στη Wishlist μου δεσμεύει την αγορά τους?
  • Μπορούν άλλοι να δουν τη Wishlist μου?
  • Μπορώ να μοιραστώ με άλλους το Wishlist μου?
  • Πώς δημιουργώ Wishlist?
  • Τι είναι το Wishlist?
  • Μπορώ να αφήσω σχόλια ή κριτικές για τους πωλητές?
  • Πώς μπορώ να αναζητήσω προϊόντα στο Marketplace?
  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εάν έχω σχόλια ή επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με το Jinius?
  • Πώς μπορώ να διαγραφώ από τα Marketing emails?
  • Πώς μπορώ να διαχειριστώ τις προτιμήσεις για τα cookies?
  • Για ποιους λόγους χρησιμοποιείται τα cookies?
  • Δεν έχω λάβει το email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω?
  • Πώς λειτουργεί η διαδικασία ανάκτησης κωδικού πρόσβασης?
  • Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι πρέπει να κάνω?
  • Ποιες πληροφορίες παρέχω για να δημιουργήσω έναν λογαριασμό ως πελάτης?
  • Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο Jinius?
Κέντρο Βοήθειας
English (US)