Συχνές Ερωτήσεις
- Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά και οικονομικά μου δεδομένα στο Jinius?
- Μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας με τον πωλητή εάν έχω ερωτήσεις ή χρειάζομαι βοήθεια;
- Η προσθήκη προϊόντων στη Wishlist μου δεσμεύει την αγορά τους?
- Μπορούν άλλοι να δουν τη Wishlist μου?
- Μπορώ να μοιραστώ με άλλους το Wishlist μου?
- Πώς δημιουργώ Wishlist?
- Τι είναι το Wishlist?
- Μπορώ να αφήσω σχόλια ή κριτικές για τους πωλητές?
- Πώς μπορώ να αναζητήσω προϊόντα στο Marketplace?
- Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εάν έχω σχόλια ή επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με το Jinius?
- Πώς μπορώ να διαγραφώ από τα Marketing emails?
- Πώς μπορώ να διαχειριστώ τις προτιμήσεις για τα cookies?
- Για ποιους λόγους χρησιμοποιείται τα cookies?
- Δεν έχω λάβει το email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω?
- Πώς λειτουργεί η διαδικασία ανάκτησης κωδικού πρόσβασης?
- Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι πρέπει να κάνω?
- Ποιες πληροφορίες παρέχω για να δημιουργήσω έναν λογαριασμό ως πελάτης?
- Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο Jinius?